23 Aralık 2015 Çarşamba

Anarşist Tutsak Osman Evcan’dan Teşekkür ve Yeni Yıl Mesajı

Süresiz Açlık Grevi Eylemimi 39. gününde taleplerim kabul edilmiş olduğu için sonlandırdım.
Kazanımlarımız şöyledir:
1. Vegan Dükkan tarafından vegan-vejetaryen tutsakların ihtiyacı olan vegan-vejetaryen gıdalar kargo ile cezaevine alınmış ve tutsaklara verilecek,
2. Vegan-vejetaryen tutsaklara, çay demlemekte kullandıkları ketıl ısıtıcı yanında bir de ikinci bir semaver ısıtıcı verilecek. Tutsaklar sebzelerşnş bu verilen semaverde haşlamış olacaklar.
3. Vegan-vejetaryen tutsaklara, haftalık topluca ihtiyaç duydukları mevsimlik sebze, meyve iaşeleri oranında verilecek. Çıkan vegan yemek menüsü mevsimlik taze sebzelerden, yeterli tahıl ürünü ve bakliyattan pişirilicektir.

Bu taleplerimizin dışında bazı istemlerimizin de gerçekleşmiş olması umutlarımızı koruyoruz.

Sevgili yoldaşlarım, taleplerimizin gerçekleşmesinde bize destek veren ABC İstanbul’dan yoldaşlarıma, Yeryüzüne Özgürlük Derneği’nden yoldaşlarıma, Vegan Dükkan’dan sevgili dostumuz Tarkan Aparı’ya, TVD’deki arkadaşlarımıza, CHP Malatya Milletvekili Veli Ağbaba’ya, Kocaeli Tıp Fakültesi Hastanesi’nde görev yapan TTB üyesi doktorlarımıza,
Yunanistan, Paris, Tiflis, Moskova, Bogota, Amerika’da destek amaçlı olarak yaptıkları haber ve eylemlerle bize destek olan anarşist, devrimci ve hayvan özgürlüğü savunucularına,
Beni yalnız bırakmayarak 12 gün boyunca açlık greviyle benimle dayanışma içinde olan kadim dostum Hasan Çınar’a,
Sevgili kıymetli anacığımın, haftalık telefon görüşünde bana vermiş olduğu moral, manevi desteklerine,
Eyleme başladığım andan itibaren yaşadığım sorunları ve talepleri iligili resmi kurum ve kuruluşlara ilemek için çabalayan sevgili kızkardeşim Asiye Evcan’a,
Yine Kocaeli 1 Nolu F Tipi DHKP-C tutsaklarının eylemimin başından beri benimle girmiş oldukları yardımlaşma, dayanışma, paylaşım çabalarına, fiili eylemlilik desteklerine,
Eylemlilik süresi boyunca beni desteklerini esirgemeyen tüm kişi, kurum, kuruluş, siyasi örgüt, parti, görsel ve yazılı basın ve internet siteleri ile sosyal medyadaki anarşist, devrimci, sosyalist, demokrat, eşitlikçi, özgürlükçü insanlara teşekkürlerimi, sevgilerimi, saygılarımı iletiyorum. Eşitlik, özgürlük mücadelesinin kazanımları ortak mücadeleler sonucu kazanılacaktır.
Sevgili dostlarım, yoldaşlarım, demokratlar, devrimciler, eşitlikçi, özgürlükçü kamuoyunun yeni yılını kutlamak ve güzel özgür, paylaşımcı, mücadeleci, hak ve özgürlüklerin gelişmesini dileyerek iyi yıllar temennimi iletmek istiyorum.
Siz sevgili yoldaşlarımı seviyorum. İyi ki sizler varsınız. Dünyanın güzelleşmesi, özgürleşmesi için daha çok çalışmamız gerekiyor.
Sevgilerimle,
Yoldaşınız Osman Evcan
Kocaeli 1 Nolu F Tipi Cezaevi

A-7-217
PTT Cezaevi Şubesi
Kandıra / Kocaeli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder