9 Ağustos 2016 Salı

ABD: Anarşist Tutsak Michael Kimble: Sürekli


Şu an size tecrit hücremden yazıyorum. Soyulduktan, kelepçelendikten, dövüldükten sonra çevik kuvvet tarafından 1 Ağustos Pazartesi günü saat 11.45 civarında buraya getirildim. Bugün çarşamba özel eşyalarımın hiçbiri bana verilmedi. (Ayakkabılar, sabun, kıyafetler, diş fırçası vb.) neden tecrit altıda tutulduğumla ilgili bir bilgilendirme yapılmadı. 

Sanırım 1 Ağustos’da çıkan bir isyanda yer aldığım için buraya getirildim. Aslında tutsaklar arasında kavga çıktı  ve bu kavga, kendilerine yüz kere her şeyin kontrol altında olduğu söylenmesine rağmen müdahale etmeye çalışan gardiyanlara karşı bir isyana dönüştü.
Gardiyanlar bizi dinlemedi. C koğuşundan kovalandılar. C koğuşu kendi kendini yöneten ve hapishane yetkililerine karşı direnen bir mekan haline geldi. Ateşler yandı, kontrol birimleri ele geçirildi. 

Ben tecrit edilen  yaklaşık 10 tutsaktan biriyim.

Eğer benden kişisel olarak haber alamazsanız, bu mektuplar, adresler, telefon numaraları dahil benim bütün varlığımın yok edildiği veya kaybolduğu anlamına gelir. Bunu dışarıya çıkarabilmek için kalem kağıt ödünç almak zorunda kaldım.

(via Anarchy Live!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder